وزیر ارتباطات وجود مشکلات برای اینترنت را تایید کرد
کد خبر: ۳۳۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

زارع پور وزیر ارتباطات گفت: مشکلات اخیر در اینترنت حل خواهد شد.وی در حاشیه نشست دولت افزود: شبکه انتقال شرکت مخابرات که ۷۰ درصد ترافیک اپراتورها را تامین میکند بهدلیل عدم سرمایهگذاری در ۱۰ سال گذشته، الان اشباع شده و ما بهسرعت دنبال این هستیم که بخشی از مشکل حل شود.
وزیر ارتباطات در ادامه گفت: دولت سیزدهم دنبال مسدود کردن اینترنت نیست اما فضای مجازی تهدیداتی دارد که قانون گذار باید برای آن چارچوب تعیین کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین