سیانان: دو مقام آمریکایی به عربستان رفته اند تا برای تولید بیشتر نفت فشار بیاورند
کد خبر: ۳۳۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
یک مقام رسمی آمریکایی تایید کرد که «برت مکگرگ»، هماهنگکننده ارشد امنیت ملی در حوزه خاورمیانه و «آموس هاچشستین»، نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور انرژی شامگاه گذشته -چهارشنبه- به ریاض سفر کردهاند.
سیانان: دو مقام آمریکایی به عربستان رفته اند تا برای تولید بیشتر نفت فشار بیاورندایلنا: سیانان گزارش داد که کاخ سفید دو مقام رسمی آمریکایی را به عربستان فرستاده تا برای تولید بیشتر نفت به ریاض فشار بیاورند.
این در حالی است که در پی تنش میان روسیه و غرب بر سر بحران اوکراین، قیمت نفت افزایش یافته است.
سیانان گزارش داد که کاخ سفید از ترس حمله مدعایی روسیه به اوکراین بنا دارد به عربستان برای تولید بیشتر نفت فشار بیاورد.
یک مقام رسمی آمریکایی تایید کرد که «برت مکگرگ»، هماهنگکننده ارشد امنیت ملی در حوزه خاورمیانه و «آموس هاچشستین»، نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور انرژی شامگاه گذشته -چهارشنبه- به ریاض سفر کردهاند.
بنا به گزارش سیانان، عربستان به خاطر تعهدهای خود به توافق اوپک پلاس علاقه چندانی به افزایش تولید خود ندارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین