بهادری جهرمی: دولت اختیار وضع عیدی بالاتر از قانون را ندارد
کد خبر: ۳۳۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

سخنگوی دولت گفت: دولت مکلف به رعایت سقف قانونی مشخص شده است و اختیار وضع عیدی بالاتر از آن را ندارد.به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:
«مبلغ عیدی مشخصشده برای کارکنان دستگاههای اجرایی، منطبق بر سقف قانونی تصریح شده در ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۶ است. دولت مکلف به رعایت این سقف است و اختیار وضع عیدی بالاتر از آن را ندارد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین