واکنش عباس عبدی به اظهارات سعید جلیلی: پس چرا داریم مذاکره می کنیم؟
کد خبر: ۳۳۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

عباس عبدی در واکنش به اظهارات شب گذشته سعید جلیلی که گفته بود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت میفروشیم و پولش را هم میگیریم در توئیتی نوشت: پس مذاکره برای چیست؟ چرا وضع اقتصاد و تورم چنین است؟عبدی در این باره نوشت: پیشرفت هستهای که هست، نفت هم با کارمزد کمتر! میفروشید و پولش را هم میگیرید. پس مذاکره برای چیست؟ چرا وضع اقتصاد و تورم چنین است؟
گفتنی است سعید جلیلی در برنامه گفتوگوی ویژه خبری گفته بود: یکمیلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت میفروشیم و پولش را هم میگیریم و کارمزد این فروش بسیار پایینتر از قبل تحریمهاست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین