تست دوپینگ پرچمدار ایران در المپیک زمستانی پکن مثبت شد
کد خبر: ۳۳۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
این اولین نمونه دوپینگ تایید شده در بازیها است و ساوه شمشکی نمیتواند در بازیهای المپیک ۲۰۲۲ شرکت کند، علاوه بر این نمیتواند هیچ فعالیت ورزشی دیگری در این رقابتها داشته باشد.

تست دوپینگ تنها نماینده مرد ایران در اسکی آلپاین المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن مثبت شد.به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، آژانس بینالمللی کنترل دوپینگ (ITA) روز چهارشنبه اعلام کرد که تست دوپینگ حسین ساوهشمشکی پرچمدار ایران در المپیکک زمستانی ۲۰۲۲ مثبت شده است.
این تست خارج از مسابقه و روز دوشنبه در پکن گرفته شده که در نمونه او ماده استروئید آنابولیک آندروژنیک یافت شده است.
این اولین نمونه دوپینگ تایید شده در بازیها است و ساوه شمشکی نمیتواند در بازیهای المپیک ۲۰۲۲ شرکت کند، علاوه بر این نمیتواند هیچ فعالیت ورزشی دیگری در این رقابتها داشته باشد.
ساوه شمشکی در بازیهای زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی نیز بهترین نتیجه خود را بدست آورد و در اسلالوم سی و یکم شد.
این اسکی باز ۳۶ ساله می تواند برای نمونه B درخواست آزمایش دهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین