افزایش دوباره شهرهای قرمز و نارنجی کرونا در کشور / ۴۲ شهر در وضعیت قرمز
کد خبر: ۳۳۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
طبق جدیدترین رنگبندی کرونایی شهرهای کشور، شمار شهرهای قرمز و نارنجی افزایش یافته است.

به دنبال روند صعودی ابتلا به کرونا در پیک ششم و با سویه امیکرون، بستریهای ناشی از این بیماری نیز در حال افزایش است؛ به طوری که طبق جدیدترین رنگبندی اعلام شده، اکنون ۴۲ شهر در کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتهاند.به گزارش ایسنا، طبق جدیدترین رنگبندی کرونایی شهرهای کشور، شمار شهرهای قرمز و نارنجی افزایش یافته است.
و بنابر اعلام کانال تلگرامی وزارت بهداشت، در حال حاضر ۴۲ در وضعیت قرمز، ۱۴۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۰ شهر در وضعیت زرد و تنها ۳۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین