ویدیو / درخواست بازگشت فردوسیپور به تلویزیون از تریبون مجلس
کد خبر: ۳۳۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: ۱۰ روز گذشته در نشستی با رئیس سازمان صدا و سیما، برگشت دکتر عادل فردوسی پور به برنامه ۹۰ شبکه سه را مطرح کردم و خواستم مکانیسمی برای این کار در نظر بگیرند. ما که برای کاهش فشار اقتصادی و معیشتی مردم کاری انجام نمیدهیم؛ حداقل با بازگشت فردوسیپور به این برنامه کاری برای جوانان انجام دهیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
