ادعای تکراری ترامپ: اگر رئیسجمهور آمریکا بودم تنها در عرض یک هفته با ایران توافق میکردم
کد خبر: ۳۳۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

رئیس جمهور سابق آمریکا از رویه جو بایدن در مورد ایران انتقاد کرد.به گزارش ایلنا به نقل از هیل، دونالد ترامپ در ادعایی تکراری گفت: ما از توافق فاجعه بار با ایران خارج شدیم. اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم ظرف یک هفته با ایران توافق میکردم اما الان ما میبینیم که ایران در حال جدال با آمریکا در این موضوع است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین