بازی ایران - امارات بدون تماشاگر شد
کد خبر: ۳۳۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا دیدار ایران و امارات بدون تماشاگر شد.به گزارش ایسنا، در جلسه امروز (شنبه) ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که با توجه به افزایش شیوع کرونا، بازی دو تیم ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار شود.
تیمهای ملی ایران و امارات قرار است سه شنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
پیش از این دیدار تیمهای ایران و عراق در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار شده بود که شاگردان اسکوچیچ با برتری مقابل عراق به جام جهانی صعود کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین