سخنگوی دولت: آماده بازگشایی سفارتخانه ایران و عربستان هستیم ولی هنوز توافقات نهایی نشده
کد خبر: ۳۳۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت برقراری ارتباط ایران با عربستان تصریح کرد: ایران از صلح و ثبات در منطقه و روابط حسنه با کشورهای مسلمان حمایت می کند.او افزود: تا کنون چهار دور مذاکرات میان ایران و عربستان به میزبانی عراق صورت گرفته است. آماده بازگشایی سفارتخانه ها به شکل متقابل هستیم اما توافقات هنوز نهایی نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین