|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۱۱

سخنگوی دولت: آماده بازگشایی سفارتخانه‌ ایران و عربستان هستیم ولی هنوز توافقات نهایی نشده

کد خبر: ۳۳۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰


علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت برقراری ارتباط ایران با عربستان تصریح کرد: ایران از صلح و ثبات در منطقه و روابط حسنه با کشورهای مسلمان حمایت می کند.

او افزود: تا کنون چهار دور مذاکرات میان ایران و عربستان به میزبانی عراق صورت گرفته است. آماده بازگشایی سفارتخانه ها به شکل متقابل هستیم اما توافقات هنوز نهایی نشده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین