|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۲۷

جولان کرونا در تیم‌ملی؛ حاج‌صفی هم مبتلا شد

کد خبر: ۳۳۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران هم به بیماری کرونا مبتلا شد.

شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کاپیتان تیم ملی نیز به کرونا مبتلا شده و امکان استفاده از وی میسر نیست.

پیش از این تست کرونای سردار آزمون و احمد نوراللهی مثبت اعلام شده بود. به این ترتیب تا این لحظه اسکوچیچ حداقل سه بازیکن اصلی اش را در اختیار نخواهد داشت.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین