|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۲

شمخانی: ارتباط با هیئت آمریکا از طریق تبادل نوشتار غیررسمی انجام شده؛ این روش تنها زمانی با روش های دیگر جایگزین می شود که توافق خوب در دسترس باشد

کد خبر: ۳۳۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی به برخی گمانه زنی ها درباره مذاکره مستقیم ایران و امریکا در وین واکنش نشان داد.

دبیر شورایعالی امنیت ملی به برخی گمانه زنی ها درباره مذاکره مستقیم ایران و امریکا در وین واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی به برخی گمانه زنی ها درباره مذاکره مستقیم ایران و امریکا در وین واکنش نشان داد. او در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: تاکنون ارتباط با هیئت امریکایی حاضر در وین با مبادله نوشتار غیر رسمی انجام شده و نیازی به بیش از این نیز نبوده و نخواهد بود. این روش ارتباطی تنها زمانی با روش های دیگر جایگزین می شود که توافق خوب در دسترس باشد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین