توضیحات سردار "حمیدی" درخصوص درخواست تردد در «خط ویژه» توسط اعضای شورای شهر
کد خبر: ۳۳۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: درخواست برای تردد در خط ویژه در همه دورههای شورا توسط برخی اعضاء بوده است.به گزارش ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی در حاشیه چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا در دوره ششم شورای شهر تهران درخواستی از سوی اعضاء برای مجوز تردد در خط ویژه وجود داشته یا خیر؟ گفت: در همه دورهها در ابتدا درخواست بوده اما بعد که مشاهده کردند نشده، مورد منتفی شده است.
به گزارش ایسنا، در جریان این جلسه در میانه صحبتهای رییس پلیس راهور تهران بزرگ، اقراریان، عضو شورای شهر تهران اعلام کرد در این دوره هیچ یک از اعضای شورا درخواستی برای مجوز تردد در خط ویژه نداشته و چنین مجوزی نگرفته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین