همتی: زمان خروجم از بانک مرکزی اضافه برداشت به ۳۰ هزار میلیارد تومان کاهش یافت؛ از آن زمان تا ۲۷ دیماه، اضافه برداشت به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان رسید
کد خبر: ۳۳۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

عبدالناصر همتی رییس اسبق بانک مرکزی در توییتر نوشت: رسانه دولت محترم بحث را منحرف کرد که: «عمده اضافه در دوره شما بود.» جهت اطلاع ایرنا: با تلاش مداوم، زمان خروج من از بانک مرکزی، اضافه برداشت به ۳۰همت کاهش یافت و مانده ریپو۹ همت بود. ۲۷ دی ماه اضافه برداشت ۱۱۲همت و مانده ریپو۷۵ همت شد!از تذکرات استقبال و چارهجویی کنید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین