قالیباف و زاکانی باز هم سمت جدید گرفتند
کد خبر: ۳۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

نامه نیوز نوشت: وزیر بهداشت در حکمی محمدباقر قالیباف و علیرضا زاکانی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب کرد.بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حکمی محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، رحیم ممبینی، علی اکبری ساری، محمدعلی محققی و اکبر فاضل نجف آبادی را به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین