وزیر بهداشت: ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو حذف نمیشود
کد خبر: ۳۳۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

صداوسیما: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: قصد افزایش فشار بر مردم را نداریم و از ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای دارو استفاده خواهد شد.دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دارو افزود: بارها در این خصوص اظهار نظر شده است، ولی مجبوریم از ارز ترجیحی استفاده کنیم تا به مردم فشار نیاید.
وی ادامه داد: در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین