تاکید فرمانده آمریکایی بر پیشرفت موشکی ایران
کد خبر: ۳۳۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
این فرمانده پارلمانی در ادامه به حمله ایران به عین الاسد اشاره کرد: ما کمی خوش شانس بودیم که عده ای از ماموران ما از پایگاه خارج شده بودند. بنابراین، کسی در آن حملات کشته نشد. البته، این اتفاق به خاطر اقدامات ما بود نه عملیات دشمن.

فرمانده آمریکایی بر توسعه موشکی ایران تاکید کرد.به گزارش ایلنا به نقل از تایمز، مککنزی گفت: پیشرفت مهم ایران در چند سال گذشته این است که به توسعه فناوری موشکهای بالستیک پرداختند.
این فرمانده پارلمانی در ادامه به حمله ایران به عین الاسد اشاره کرد: ما کمی خوش شانس بودیم که عده ای از ماموران ما از پایگاه خارج شده بودند. بنابراین، کسی در آن حملات کشته نشد. البته، این اتفاق به خاطر اقدامات ما بود نه عملیات دشمن.
وی ادامه داد: رئیسجمهور ما اعلام کرد که ایران به سلاح هستهای دست پیدا نخواهند کرد اما ما به عنوان ارتش آمادهایم هر دستوری به ما داده شود اجرا کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین