سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به حمله به کنسولگری ایران: آلمان به وظیفه خود برای تامین امنیت اماکن دیپلماتیک عمل کند
کد خبر: ۳۳۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران تعرض به ساختمان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هامبورگ را محکوم کرده و از دولت آلمان خواست نسبت به وظایف قطعی خود در تامین امنیت اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در آلمان در چارچوب کنوانسیون وین جدی و مسئولانه عمل کند.وی افزود: از دولت آلمان انتظار می رود ضمن بررسی دقیق جزییات و برخورد جدی با عامل یا عاملین آن، تدابیر پایدار و موثری را برای ممانعت از تکرار چنین تعرضاتی اتخاذ کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین