واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خبر آزادسازی ۳.۵ میلیارد دلار از منابع ایران: اطلاعات ریز به کسی نمیدهیم / همین که کالای اقتصادی وارد کشور میشود یعنی همه اینها به تدریج آزاد میشوند؛ تنها هم از یک منبع نبودند
کد خبر: ۳۳۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره آزادسازی سه و نیم میلیارد دلار از منابع ایران در خارج از کشور گفت: ما در شرایط تحریم اطلاعات ریز به کسی نمیدهیم البته بانک مرکزی اگر مصلحت بداند این موارد را خواهد گفت.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛خطیب زاده اظهار کرد: ما منابع متعددی در خارج از کشور داشتیم و داریم که خود شما عزیزان متوجه شدید که ما در حال آزادسازی تدریجی آنها هستیم و به صورت تدریجی هم وارد چرخه اقتصاد شدند. همین که امروز کالای اقتصادی وارد کشور میشود یعنی همه اینها به تدریج وارد میشوند و تنها هم از یک منبع نبودند و اجازه بدهید در همین حد بسنده کنم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین