زلزله ۶.۴ ریشتری لافت به استان کرمان خسارتی وارد نکرد
کد خبر: ۳۳۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در پی زلزله ۶.۴ ریشتری در منطقه لافت تا این لحظه براساس گزارش تیم های ارزیاب، هیچ خسارت جانی و مالی به استان کرمان وارد نشده است."رضا فلاح" در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به زلزله ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در استان هرمزگان گفت: تیم های ارزیاب به مناطق جنوبی استان اعزام شده اند.
وی ادامه داد: تیم های ارزیاب در شهرستان های منوجان، جیرفت، کهنوج، فاریاب، سیرجان، شهربابک مناطق را بررسی کرده اند و تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی نداشته ایم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه آماده باش به کل استان مخصوصا به شهرستان های جنوبی و غربی استان داده شده است، اظهار کرد: کرمان به استان هرمزگان جهت پشتیبانی اعلام آمادگی کرده است.
"مجید سعیدی" مدیرکل بحران استانداری کرمان نیز به ایسنا گفت: در ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه زلزله ای به شدت ۶.۴ ریشتر در حوالی فین از توابع استان هرمزگان به وقوع پیوست که برخی از شهرستان های استان کرمان این زلزله را احساس کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین