هشدار آتش نشانی نسبت به خطر گازگرفتگی با مونوکسید کربن
کد خبر: ۳۳۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص خطر گازگرفتگی با مونوکسید کربن هشدار داد.سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: شاهد برودت هوا و کاهش دما در غالب نقاط کشور هستیم.
وی گفت: کاهش دما و برودت هوا احتمال وقوع حادثه گازگرفتگی را افزایش می دهد.
ملکی ادامه داد: از تمامی هموطنان تقاضا میشود توصیه های ایمنی مربوطه را رعایت کنند. حتما از باز بودن مسیر دودکشها اطمینان حاصل کنید.
وی افزود: اگر از وسایل شعلهدار استفاده میکنید همه راههای ورود هوا را نبندید و حتما مسیری را برای ورود هوا درنظر بگیرید. همچنین از وسایل گرمایشی استاندارد و دودکشهای گالوانیزه استفاده کنید.
ملکی گفت: از شهروندان تقاضا می کنیم که از قرار دادن انتهای دودکش داخل سطل آب خودداری کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین