وزیر نفت: دولت ۱۰ لیتر سهمیه سوخت جبرانی به مردم میدهد
کد خبر: ۳۳۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

شبکه خبر: وزیر نفت با اعلام اینکه دولت ۱۰ لیتر سهمیه جبرانی سوخت به مردم میدهد گفت: در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر هم بنزین به کارت سوخت خودروهای شخصی واریز میشود.اوجی در حاشیه اجلاس مجازی اوپک پلاس با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: سهمیه موتورسیکلتها هم در این ماه از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش مییابد.
او افزود: ۲۳ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپکپلاس) در بیستودومین نشست خود، بر سر افزایش ۴۰۰ هزار بشکهای تولید روزانه در ماه دسامبر (آذر- دی) همچون ماه گذشته به توافق رسیدند.
اوپک و متحدانش در نوزدهمین نشست خود در ماه ژوئیه توافق کردند هر ماه تولیدشان را در مجموع ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش دهند تا به محدودیت عرضه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز پایان بخشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین