آسوشیتدپرس: ایران نفتکش تحت پرچم ویتنام را توقیف کرده است
کد خبر: ۳۳۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

دو مقام مطلع آمریکایی به خبرگزاری آسوشتیدپرس اطلاع دادند که ایران در ماه گذشته میلادی یک نفتکش با پرچم ویتنام را توقیف کرده است.به گزارش ایسنا، دو مقام مطلع آمریکایی روز چهارشنبه به اطلاع آسوشیتدپرس رساندهاند که ایران در ماه گذشته میلادی یک نفتکش با پرچم ویتنام را در دریای عمان توقیف کرده است که این نفتکش در بندرعباس نگهداری میشود.
یکی از این مقامات مدعی شد که ایران در تاریخ 24 اکتبر (نه روز پیش) نفتکش MV Southys را تحت کنترل خود درآورده است.
به نوشته آسوشیتدپرس هدف از توقیف این نفتکش مشخص نیست.
دادههای مرتبط ردیابی کشتیها نشان میدهند که این نفتکش در روز سهشنبه در بندر عباس بوده است.
این دو مقام به شرط فاش شدن نامشان این ادعاها رو مطرح کردند چراکه این اطلاعات به دلیل تلاشها برای ازسرگیری مذاکرات وین جهت احیای برجام عمومی نشده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین