رئیس سازمان بورس:
قیمت کارخانهای خودروهای داخلی افزایش مییابد
کد خبر: ۳۳۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

تسنیم: مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه روش فعلی قیمت گذاری و فروش خودرو تقریباً مورد قبول هیچکس نیست، گفت: نه خودروساز، نه مصرف کننده و نه دولت از وضعیت فعلی منفعت میبرند.وی افزود: سهامداران خودروسازان هم از وضعیت فعلی ناراضی هستند و ضرر زیادی میکنند. بنابراین تصمیمی گرفته شد تا قیمتهای خودرو نه رشدهای عجیب و غریب داشته باشد، بلکه رشد منطقی در قیمت خودرو درب کارخانه داشته باشیم.
دبیر شورای عالی بورس گفت: قیمت خودروی درب کارخانه قرار است به حدی برسد که خودروسازان زیان نبینند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین