رئیس سازمان بورس:

قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی افزایش می‌یابد

کد خبر: ۳۳۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

تسنیم: مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه روش فعلی قیمت گذاری و فروش خودرو تقریباً مورد قبول هیچکس نیست، گفت: نه خودروساز، نه مصرف کننده و نه دولت از وضعیت فعلی منفعت می‌برند.

وی افزود: سهامداران خودروسازان هم از وضعیت فعلی ناراضی هستند و ضرر زیادی می‌کنند. بنابراین تصمیمی گرفته شد تا قیمت‌های خودرو نه رشدهای عجیب و غریب داشته باشد، بلکه رشد منطقی در قیمت خودرو درب کارخانه داشته باشیم.

دبیر شورای عالی بورس گفت: قیمت خودروی درب کارخانه قرار است به حدی برسد که خودروسازان زیان نبینند.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین