سخنگوی شرکت ملی پخش: همه پمپ بنزینهای کشور به سامانه هوشمند سوخت وصل شدند
کد خبر: ۳۳۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

فارس: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: پس از تلاش همه همکاران در مجموعه وزارت نفت، هماکنون تمامی جایگاههای سوخت در سراسر کشور به شبکه هوشمند سوخت متصل شدهاند.فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با اشاره به آخرین وضعیت جایگاههای سوخت عنوان کرد: پس از تلاش همکاران در مجموعه وزارت نفت هماکنون تمامی جایگاههای سوخت در سراسر کشور به شبکه هوشمند سوخت متصل شدهاند.
وی اضافه کرد: البته ممکن است تعداد انگشت شماری جایگاه نیز اتصالشان در دست انجام باشد که آنها نیز تا امشب وارد مدار خواهند شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین