وزیر راه: مجردهای بالای ۱۸ سال میتوانند برای مسکن دولتی ثبت نام کنند
کد خبر: ۳۳۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تمام موانع برای ثبتنام مجردان برداشته شده و متقاضیان بالای 18 سال سن میتوانند در سامانه نامنویسی کنند.رستم قاسمی درباره تعیین تکلیف مجردها، فارغ از جنسیت برای ثبتنام در مسکن دولتی اظهار داشت: طبق تصمیمی که گرفتیم تمام مجردها چه مرد و چه زن میتوانند در سامانه ثمن ثبتنام کنند.
وی ادامه داد: تمام موانع برای ثبتنام مجردان برداشته شده و متقاضیان بالای 18 سال سن میتوانند در سامانه نامنویسی کنند.
وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به ابلاغ تسهیلات جدید مسکن گفت: امروز به تمام بانکها پرداخت این تسهیلات ابلاغ شده است و از چند روز آینده این تسهیلات قابل پرداخت به متقاضیان خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین