امارات هم در همراهی با عربستان، دیپلماتهایش را از بیروت خارج کرد
کد خبر: ۳۳۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲

امارات هم در همراهی با عربستان، دیپلماتهایش را از بیروت خارج کردایسنا: رویترز گزارش داد، امارات تصمیم گرفته دیپلماتهایش را از بیروت خارج کرده و به شهروندانش نیز توصیه کرده به لبنان سفر نکنند.به گزارش این خبرگزاری، در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه امارات، ابوظبی گفته رویکرد برخی سیاستمداران لبنانی در قبال عربستان را نمیپذیرد. این وزارتخانه عنوان کرده خروج دیپلماتهایمان از بیرون در همبستگی با عربستان است.
مهلت ۴۸ ساعته ریاض به سفیر بیروت برای ترک این کشور / واردات تمام کالاهای لبنانی به عربستان ممنوع شد
این خبر در حالی است که امارات همچنین تصمیم گرفته شهروندانش را از سفر به جمهوری لبنان بازدارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین