زاکانی درمورد دامادش: هم نصبش خوب بود، هم لغوش
کد خبر: ۳۳۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در واکنش به انتصاب حاشیهساز اخیر خود در صحبتی کوتاه گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است.وی افزود: هم نصب و هم لغو اتفاق خوبی بود.
گفتنی است که چندی پیش خبر انتصابی در شهرداری تهران منتشر شد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حکمی حسین حیدری (داماد خود) را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوریهای نوین و نوآوری شهری منصوب کرد.
پس از آن اعتراضات مختلفی در شبکههای اجتماعی بابت این انتصاب بیان شد. این اعتراضات باعث شد علیرضا زاکانی این انتصاب را لغو کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین