آذری جهرمی: طرح حذف کارت سوخت و ادغامش در کارت های بانکی را سال ۹۷ کلید زدیم و به اتمام رسید؛ اکنون همه زیرساخت ها برای اجرایی شدن طرح آماده است
کد خبر: ۳۳۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

آذری جهرمی وزیر ارتباطات سابق در مطلبی در کانال تلگرامی خود درباره پروژه حذف کارت سوخت و ادغام آن در کارت بانکی با توجه به حمله سایبری اخیر به جایگاههای سوخت کشور توضیحاتی ارائه داد.به گزارش انتخاب؛ وی در این باره نوشت: اواخر سال ۹۷ در راستای ادغام کارتهای خدماتی در دولت الکترونیکی، پروژه حذف کارت سوخت و ادغام آن در کارت بانکی با همکاری وزارت نفت، بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت ارتباطات کلید خورد و به اتمام رسید.
هم اکنون همه زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری این کار آماده است و دستگاههای پرداخت الکترونیکی مستقر در تمامی پمپ بنزینها، در مدت زمان کوتاهی، قابلیت ایفای نقش جایگزین را دارند.
ضمن عرض خدا قوت به مدیران وزارت نفت، این مطلب را نوشتم تا اگر در میانهی تغییرات مدیریتی این موضوع مغفول مانده، یادآوری شود. شاید به کارشان بخورد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین