پیگیری دستور رئیسی در مورد بیماران پروانهای
کد خبر: ۳۳۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

جلسه رفع مشکلات بیماران پروانهای (EB) به ریاست معاون اجرایی رئیسجمهوری برگزار شد.عصر چهارشنبه در جلسهای به ریاست سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، موضوع رفع مشکلات بیماران پروانهای بررسی شد.
این جلسه با حضور نمایندگان تامالاختیار سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کل کشور، سازمان تامین اجتماعی، سازمان بیمه سلامت، سازمان غذا و دارو، صندوق کارآفرینی امید، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماریهای پوستی خاص و مدیرعامل انجمن خیرین مسکنساز برگزار شد.
مرتضوی در این نشست تاکید کرد: همه دستگاههای مرتبط، باید نسبت به رفع مشکلات بیماران پروانهای تلاش کنند.
معاون اجرایی رئیسجمهوری همچنین اظهار کرد: موضوع سلامت و رفع نگرانیهای مردم از مهمترین اهداف دولت سیزدهم است.
پیش از این سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری بر ضرورت حل مشکلات بیماران پروانهای (EB) تاکید کرده بود.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین