|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۶

واکنش شمخانی به حمله سایبری اخیر:دشمن در هدفش ناکام ماند/ نابسامانی آبان ۹۸ بیشتر برملا شد

کد خبر: ۳۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به حمله سایبری اخیر به سیستم سوخت‌رسانی کشور، نوشت: خط دوم پدافند غیرعامل با اقدام هماهنگ و به‌موقع دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و رسانه‌ها، دشمن را در هدفش یعنی به آشوب کشیدن ایران ناکام گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی شمخانی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«گرچه خط اول پدافند غیرعامل با حمله سایبری به سامانه سوخت، شکست، اما خط دوم آن با اقدام هماهنگ و به‌موقع دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و رسانه‌ها، دشمن را در هدفش یعنی به آشوب کشیدن ایران ناکام گذاشت. مدیریت هوشمند آبان ۱۴۰۰، نارسایی و نابسامانی آبان ۹۸ را بیشتر برملا کرد.»
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین