|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۳۲

عذرخواهی فولادی‌ها از هواداران؛ "کنارمان بمانید"

کد خبر: ۳۳۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹


باریکنان و اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان بابت دو شکست متوالی در لیگ برتر از هواداران و مردم خوزستان، عذرخواهی کردند.

بازیکنان و اعضای تیم فولاد خوزستان پس از دو باخت پیاپی در لیگ برتر، با به اشترک گذاشتن مطلبی مشترک در وضعیت پیام رسان خود در اینستاگرام، از هواداران این تیم و مردم خوزستان عذرخواهی کردند.

 فولادی ها خطاب به هواداران خود نوشته اند:

"از همه هواداران عزیزمان به خاطر نتایج اخیرمان عذرخواهی می کنیم. قول می دهیم همانند گذشته برای اعتلای نام فولاد بزرگ بجنگیم و تلاش کنیم.

دلگرم به حمایت شما در این شرایط هستیم، کنارمان بمانید و روزهای خوب را بسازیم"
منبع: ایسنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین