عذرخواهی فولادیها از هواداران؛ "کنارمان بمانید"
کد خبر: ۳۳۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹

باریکنان و اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان بابت دو شکست متوالی در لیگ برتر از هواداران و مردم خوزستان، عذرخواهی کردند.بازیکنان و اعضای تیم فولاد خوزستان پس از دو باخت پیاپی در لیگ برتر، با به اشترک گذاشتن مطلبی مشترک در وضعیت پیام رسان خود در اینستاگرام، از هواداران این تیم و مردم خوزستان عذرخواهی کردند.
فولادی ها خطاب به هواداران خود نوشته اند:
"از همه هواداران عزیزمان به خاطر نتایج اخیرمان عذرخواهی می کنیم. قول می دهیم همانند گذشته برای اعتلای نام فولاد بزرگ بجنگیم و تلاش کنیم.
دلگرم به حمایت شما در این شرایط هستیم، کنارمان بمانید و روزهای خوب را بسازیم"
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین