دبیر شورای عالی فضای مجازی: حمله سایبری به جایگاههای سوخت توسط یک کشور خارجی رخ داد؛ اخیرا در سیستم راهآهن هم شاهد همین نوع حمله بودیم / سطح حمله بالا نبود / در مدت کوتاهی، راه حل مشکل مشخص شد
کد خبر: ۳۳۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
این حمله توسط یک کشور خارجی با هدف اختلال در خدمت رسانی به مردم رخ داده است و اخیرا در سیستم راهآهن هم شاهد همین نوع حمله بودهایم که با سرعت کوتاهی رفع عیب شده بود.

فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد که حمله سایبری به جایگاههای سوخت توسط یک کشور خارجی رخ داده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ وی در گفتگوی تلویزیونی گفت: حمله سایبری امروز خسارت سختافزاری نداشته و در مدت کوتاهی هم راه حل مشکل مشخص شده است و به تدریج تا فردا ظهر با اصلاح نرم افزاری بصورت حضوری در همه جایگاهها مشکل کامل رفع خواهد شد
وی افزود: این حمله توسط یک کشور خارجی با هدف اختلال در خدمت رسانی به مردم رخ داده است و اخیرا در سیستم راهآهن هم شاهد همین نوع حمله بودهایم که با سرعت کوتاهی رفع عیب شده بود.
فیروزآبادی در ادامه گفت: به دلیل تمهیدات قبلی و بومی بودن طراحیها به اطلاعات مردم در سرورها هیچ صدمهای وارد نشده و به هیچ وجه هم نخواهد شد. سطح این حمله هم بالا نبوده است.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین