نماینده مجلس: باید پاسخ حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت را بدهیم
کد خبر: ۳۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت به مثابه تجاوز به تمامیت ارضی است و باید با اقدام همتراز پاسخ داده شود.هادی بیگینژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به ایجاد اختلال در سامانه کارت هوشمند سوخت، نوشت: تجربه اختلال در سیستم توزیع سوخت یک بار دیگر اهمیت تقویت پدافند غیرعامل در مقابل حملات سایبری و تهدید زندگی عادی مردم را ثابت کرد.
وی در ادامه این مطلب آورده است: ضمن اینکه چنین شیطنت هایی به مثابه تجاوز به تمامیت ارضی است و باید با اقدام همتراز پاسخ داده شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین