شهرداری بورس تهران را پلمب کرد
کد خبر: ۳۳۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

عصر ایران: شهرداری تهران ساعت ۱ بامداد امروز با حضور برخی مقامات شهرداری منطقه ۲ نسبت به پلمب ساختمان بورس تهران اقدام کرد .گفته می شود این اقدام به دلیل بدهی یک هزار میلیارد تومانی بورس به شهرداری تهران صورت گرفته است .
علت این بدهی ساخت ساختمان جدید بورس در میدان کاج سعادت آباد است که هزینه های شهرداری پرداخت نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین