سفر هیات طالبان به ازبکستان
کد خبر: ۳۳۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

طالبان اعلام کرد هیأتی به ریاست مولوی عبدالسلام حنفی برای گفتوگو در باره موضوعات مختلف با مقامات ازبکستان، عازم این کشور شده است.به گزارش ایسنا به نقل از طلوع، در اعلامیه طالبان آمده است که این هیأت بلندپایه به ریاست مولوی عبدالسلام حنفی، معاون نخستوزیر صبح امروز (شنبه) به شهر ترمذ ازبکستان رفتهاند.
توسعه روابط تجاری، ترانزیت، راه آهن و برق از جمله موضوعاتی است که طی این سفر یک روزه مورد بحث قرار خواهد گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین