رایزنیهای باقری کنی با مقامهای پاکستانی
کد خبر: ۳۳۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

ایرنا نوشت: «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی سفر به پاکستان با قائم مقام وزارت امور خارجه این کشور دیدار کرد.باقریکنی امروز(سهشنبه) در اسلامآباد پایتخت پاکستان با «سهیل محمود» قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان دیدار کرد.
این دیدار با حضور مقامات وزارت امور خارجه دو کشور از جمله «سید محمدعلی حسینی» سفیر ایران در پاکستان برگزار شد.
طرفین آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه ایران و پاکستان، مسائل منطقهای، همکاریهای مشترک برای صلح و ثبات در منطقه به ویژه وضعیت افغانستان را مورد بررسی قرار دادند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان قرار است امروز با «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان نیز دیدار کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین