گفتوگوی تلفنی پادشاه اردن و بشار اسد
کد خبر: ۳۳۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

رئیس جمهوری سوریه و پادشاه اردن امروز ضمن تماس تلفنی با یکدیگر، به بحث و بررسی راههای تقویت روابط دو کشور پرداختند.به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیسجمهوری سوریه امروز (یکشنبه) با «عبدالله دوم» پادشاه اردن تماس تلفنی برقرار کرد.
دو طرف در این تماس تلفنی درباره راههای تقویت روابط دوجانبه و افزایش همکاریها بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرگزاری دولتی اردن (پترا)، پادشاه اردن بر حمایت کشورش از حاکمیت سوریه و وحدت اراضی این کشور تأکید کرد.
تماس تلفنی بشار اسد و ملک عبدالله دوم پس از نشستهای متعدد وزرای سوریه و اردن که از هفته گذشته در امان با هدف بررسی راههای افزایش همکاریهای دوجانبه آغاز شده است، صورت گرفت.
به دنبال این نشستها بود که گذرگاه مرزی جابر بین اردن و سوریه اخیرا از سمت مرزهای هر دو کشور باز شده است و اکنون تردد از این گذرگاه امکان پذیر است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین