جلسه سجادی با اعضای هیات مدیره استقلال
کد خبر: ۳۳۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان جلسهای برگزار کردند.به گزارش وزارت ورزش و جوانان، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور اعضای جدید مجمع که شامل احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و امینحسین رحیمی وزیر دادگستری است روز سهشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.
در این جلسه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه مصطفی آجورلو، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی و پرویز مظلومی حضور داشتند.
همچنین مصطفی آجورلو در این جلسه توضیحاتی را درخصوص وضعیت کنونی باشگاه استقلال برای اعضای مجمع و هیات مدیره ارائه داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین