تعداد واکسنهای وارداتی از ۷۱ میلیون دوز گذشت
کد خبر: ۳۳۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

ایرنا نوشت: معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: صبح امروز (یکشنبه، چهارم مهرماه) با ورود پنجاه و هفتمین محموله واکسن کرونا شامل ۶ میلیون دز از نوع سینوفارم، میزان واکسنهای وارداتی از مرز ۷۱ میلیون دز گذشت.«مهرداد جمالی ارونقی» امروز با بیان اینکه این میزان دز واکسن وارداتی کرونا سی و چهارمین محموله واکسن چینی سینوفارم است، اظهار داشت: این محموله شمار واکسنها را به ۷۱ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۶۰۶ دز رساند.
وی با بیان اینکه محموله وارداتی به صورت حمل یکسره تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است، خاطرنشانکرد: بر اساس برنامهریزیها مقرر شده در هفته جاری بخشی از محموله ۱۰ میلیون دز جانسون اند جانسون و فایزر وارد کشور شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین