پیام تبریک وزیر ورزش به زنان فوتبالیست پس از صعود به جامملتهای آسیا
کد خبر: ۳۲۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

حمید سجادی راهیابی تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت های آسیا را که برای اولین بار رخ داده است، تبریک گفت.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا با کسب دو پیروزی مقابل بنگلادش و اردن راهی مرحله نهایی شد.
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی این صعود را تبریک گفت.
در متن پیام سجادی آمده است:
"خداوند را بابت استمرار موفقیتهای ورزش زنان ایران در عرصه بینالمللی که بیانگر عزت و توانمندی آنها است، شکر میکنم.
راهیابی تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملتهای آسیا برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور رخ داده و قابل اعتنا و ستایش است و البته باید سرفصل جدیدی از موفقیتهای آینده این رشته باشد.
این موفقیت ارزنده را به تک تک ملی پوشان، کادرفنی، سرپرستی و مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزشدوست تبریک میگویم. "
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین