واکسیناسیون افراد بالای ۱۵ سال آغاز شد
کد خبر: ۳۲۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

تسنیم: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز نوبتدهی واکسیناسیون برای افراد ۱۵ سال به بالا خبر داد.مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز نوبتدهی واکسیناسیون برای افراد ۱۵ سال به بالا خبر داد و اعلام کرد: هماکنون تمامی متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن در سراسر کشور میتوانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین