اداره کل زندانهای تهران: علت فوت شاهین ناصری در دست بررسی است / در بهداری ندامتگاه، ۴۵ دقیقه عملیات احیا انجام گرفته بود
کد خبر: ۳۲۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
بنابر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام میگیرد که علی رغم تلاشهای فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت میکند.

روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران در خصوص فوت یک زندانی در ندامتگاه تهران بزرگ اطلاعیهای صادر کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدیبر و امید به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران، در این اطلاعیه آمده است: محکوم علیه، شاهین ناصری که به دلیل ارتکاب جرایمی از قبیل کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده است، به بهداری زندان مراجعه نموده و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام میگیرد.
بنابر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام میگیرد که علی رغم تلاشهای فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت میکند.
در این اطلاعیه تاکید شده است، علت تامه فوت شاهین ناصری در پزشکی قانونی در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.
شاهین ناصری کلاهبرداری حرفهای با هشت سابقه بازداشت به اتهام کلاهبرداری و جعل و استفاده از سند مجعول و محکومیت متعدد قضایی در استانهای مختلف در همین عناوین بوده است.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین