ویدیو / عاقبت موبایل دزدی در افغانستان در زمان طالبان
کد خبر: ۳۲۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
ویدئویی در شبکههای اجتماعی منتشر شده که در آن عناصر طالبان در کابل پایتخت افغانستان پس از بستن یک شهروند افغان به میله تابلوی راهنمایی و رانندگی اقدام به شلاق زدن او میکنند. طالبان برای بستن او از یک میله پلاستیکی استفاده کردند و با وجود گریهها و فریادهای این فرد او را با شلاق و لگد مورد ضرب و شتم قرار دادند. گفته شده این جوان موبایل دزدیده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
