|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۰۱

فارس: پایان مدیریت علی‌عسکری بر صداوسیما / یکی از معاونین خوشنام رئیس می‌شود

کد خبر: ۳۲۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳


 فارس: با اتمام دوره مدیریت عبدالعلی علی‌عسکری بر رسانه ملی، مدیریت صداوسیما بزودی تغییر می‌کند.

شنیده ها حاکی است علی عسگری که ۵ سال رییس رسانه ملی بود، بزودی جای خود را به یکی از معاونین با سابقه و خوشنام صداوسیما خواهد داد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین