فارس: با اتمام دوره مدیریت عبدالعلی علیعسکری بر رسانه ملی، مدیریت صداوسیما بزودی تغییر میکند.شنیده ها حاکی است علی عسگری که ۵ سال رییس رسانه ملی بود، بزودی جای خود را به یکی از معاونین با سابقه و خوشنام صداوسیما خواهد داد.