واکنش کیهان به تمدید یک توافق در دو دولت؛ اولی انتقاد شدید، و دومی استقبال و اکتفا به پوشش خبری
کد خبر: ۳۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

روزنامه کیهان در واکنش به توافق آژانس بین المللی انرژی اتمی در دولت روحانی با انتقاد شدید نوشت که توافق ایران و آژانس یک ماه دیگر تمدید شد این در حالی است که این اقدام اهرم فشار ایران را بی اثر می کند و طرف زورگو و عهد شکن را گستاخ تر میکند.این در حالیست که کیهان در واکنش به توافق آژانس و ایران در دوره ریاست جمهوری رئیس بدون کمترین انتقادی به پوشش این خبر پرداخت.
لازم به ذکر است که براساس بیانیه منتشره، توافق فعلی ایران و آژانس برخلاف توافق دولت سابق، محدودیت زمانی هم ندارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین