|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۸

نخست وزیر عراق وارد تهران شد

کد خبر: ۳۲۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

مهر: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با همراهی ۷ وزیر کابینه دولتش وارد تهران شد.

الکاظمی پیش از عزیمت به ایران، هدف از این سفر را تقویت روابط دوجانبه و گشودن افق‌های جدید همکاری دانست.

نخست وزیر عراق در این سفر قرار است در دیدار با مقامات کشورمان در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفت و گو کند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین