نخست وزیر عراق وارد تهران شد
کد خبر: ۳۲۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

مهر: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با همراهی ۷ وزیر کابینه دولتش وارد تهران شد.الکاظمی پیش از عزیمت به ایران، هدف از این سفر را تقویت روابط دوجانبه و گشودن افقهای جدید همکاری دانست.
نخست وزیر عراق در این سفر قرار است در دیدار با مقامات کشورمان در خصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه، منطقهای و بین المللی گفت و گو کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین