سخنگوی ستاد کرونا: از پیک پنجم عبور کردیم / از آبان فوتیهای کرونا به زیر ۵۰ نفر میرسد
کد خبر: ۳۲۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
علیرضا رئیسی با اعلام خبر ورود محموله پنج میلیونی واکسن سینوفارم و همچنین ۵۰۰ هزار واکسن آسترازنکا گفت آمار مبتلایان و درگذشتگان در همه استانهای ایران روند نزولی گرفته یا روند افزایشی آنها متوقف شده است.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت کشور از اوج شیوع در موج پنجم این بیماری عبور کرده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علیرضا رئیسی با اعلام خبر ورود محموله پنج میلیونی واکسن سینوفارم و همچنین ۵۰۰ هزار واکسن آسترازنکا گفت آمار مبتلایان و درگذشتگان در همه استانهای ایران روند نزولی گرفته یا روند افزایشی آنها متوقف شده است.
او به صدا و سیما گفت: از پیک پنجم عبور کردیم و از آبان فوتیهای کرونا به زیر ۵۰ نفر میرسد.
سخنگوی ستاد کرونا همچنین وعده داد که تا آخر شهریور ۱۵ میلیون دُز واکسن دیگر هم وارد ایران شود.
او افزود: هفته آینده هم بیش از ۱۳ میلیون دز واکسن وارد میشود و خیلی زود وارد چرخه توزیع و تزریق میشود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین